Výměna a vrácení zboží

V případě, že kupující po obdržení zboží zjistí, že mu nevyhovuje velikost či barva má možnost do 14 dnů od dodání požádat prodávajícího o výměnu zboží. Vrácení zboží lze provést, pouze v případě, že bude zabaleno v originálním balení a bude nepoužívané. Kupujícímu bude proti vrácenému zboží vydáno nové zboží. Kupující nemá právo na výměnu zboží či vrácení peněz pokud zboží bude používané, znečištěné nebo jakkoliv poškozené jeho nesprávným uskladněním, použitím nebo ošetřením.

Při nákupu zboží přes e-shop má zákazník podle občanského zákoníku právo zakoupené zboží bez udání důvodu do 14 dnů vrátit (odstoupit od smlouvy). Doprava zpět je na náklady zákazníka. Obchodník mu pak podle zákona musí vrátit peníze za nepoškozené zboží, a to formou bankovního převodu na účet klienta. Pokud výrobek nebyl poškozený, či opotřebovaný, může obchodník zboží prodat dál.

Reklamace

V případě vadného zboží má kupující právo na reklamaci, která bude posuzována dle potřeby na základě občanského případně obchodního zákoníku. Reklamace bude vyřízena v zákonem stanovené lhůtě, nejpozději však do 30 dnů od doručení zboží kupujícím na provozovnu, pokud nebude domluveno jiné místo převzetí. Náklady na dopravu hradí kupující a zaručuje se, že bude zboží doručeno na provozovnu bez dalšího možného poškození. O vyřízení reklamace bude kupující informován písemně, pokud nebude domluveno jinak, a to formou e-mailu. V případě uznání reklamace budou zákazníkovi vráceny peníze za poškozené zboží , a to formou bankovního převodu.

Více ve všeobecných podmínkách.